Min nya grej

Tisdagar hör inte till mina favoritdagar direkt. Började dagen med frukost och vakna med the voice.
Som alltid. Utan vakna känner ja mig halv.. haha.

Sedan gick ja till myrorna och kollade läget. Behöver  alltid minst en halvtimme där för att granska dagens resurser. Och visst. Jag hittade en rödrutig flanellskjorta.
Och jag skäms lite när ja berättar de här. Har fått för mig att jag ska börja spara på gamla favoriter från 90-talet.
Jag köpte alltså två skivor från gruppen Five.
För ett tag sedan fick jag ju tag i Spice girls sista skiva, och en Bsb med.
Kul grej jag har för mig bara.

Klickade precis hem den här från Nelly.se.
Känner mig väldigt nöjd. Vilken bra tisdag det blev helt plötsligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback