framåtstupat soffläge

Nu ska jag fatta mig kort. Även fast bloggen nästan torkat ut. Lovar att det blir bättring denna vecka.

Har precis haft en söndag i framåtstupat soffläge. Där jag smackat i mig sushi, naturgodis och annat jag kunde hitta i kylskåpet. Sovit mellan ätatackerna. Pratat en del i luren, för att sedan somna igen.

Gårkvällen var motsatsen. Då jag rörde på mig desto mer. Vi samlades hemma hos mig för att ta några glas ihop. En samling folk från olika håll. Sedan gick vi vidare till storg för att ansluta oss till en 25års fest.
Splittring skedde runt 11-tiden då de flesta gick till Ritz, andra till Strumpis.

Emelie dök upp som gubben i lådan. En glad överraskning. Vi sprang runt till en början inne på Ritz. Köpte drinkar o sånt ihop. Sedan blir det som alltid att man minglar runt ensam. Eller ja, halva kga fanns ju i lokalen så det kändes som ett Statt back in the days.
Avslutade kvällen med att köpa äcklig pizza på grill corner. Så den stod nästan orörd kvar på bordet imorse.

Nu är det sovdags. Känner mig helt slut efter en heldag i soffan.
Xoxo


Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma



Tänkte också tipsa om att min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!

vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/



Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!



Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!



Massa kramar och lycka till!

/Erica



-ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!



2010-03-03 @ 20:59:44
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback