Fit for fight

Idag finns det inte spec mycket att tala om. Jag gick hem från jobbet och bytte till träningskläder. Sedan körde jag ett stenhårt combatpass. Jag levde mig verkligen in i rollen som ninja och thai-boxare. Stackars den som mött mig en sen lördagsnatt i en liten gränd.

Förr hade jag oftast någon som jag ville slå ner där i salen. Men jag har inte det nu. Det känns lite tomt. Jag brukade alltid få ut min ilska. Men den finns inte.
Jag går bara runt med ett fett smile hela dagarna. Och de där med att man aldrig är nöjd stämmer. För det var rätt kul att slå ner någon man inte gillade då och då.

Ilskan kommerr väl tillbaka. Men tills dess ska ja blända er!







Kommentarer
Postat av: Juciy !

Åhh, grebbe somma 2009 ! vill tillbaka nu !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback