Cube

Ikväll gick jag hem och dog en stund på min soffa. Måste säga att det var ganska skönt. Veckan har varit ett kaos. Kokade ägg, åt avokado med keso, och ja.. naturecandy.
Packade resväskan full med svarta kläder, eftersom jag bara äger sådant just nu.
Sedan gick jag till Fridas soffa och tittade på "Cube". Antingen är det en sjukt smart film, eller den konstigaste som gjorts. Hoppas att mattematiken i den stämmer. Imponerande.

Usch, jag hatar att vata nattmänniska.
Sömn nu.

Hey Karlskoga, Long time.. no see. Det här blir antingen katastrof eller fruktansvärt roligt. Det märks imorrn.

Puss så länge.

Statt med sofy&mli. Kärt återbesök eller naat?

 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

vad har du hittat den där?? jisses...

du, kör hårt på club sanremo ikväll;) så kör jag här i oslo! missya babes där hemma<3

2010-02-06 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback