So this is Christmas

God Jul på er!
Nu är det värsta över. All stress är borta. Det är ett helt år kvar till nästa julafton, världens längsta dag.
Granen har legat på golvet. Kulor i tusen bitar. Pappa har fått sin utskällning och mamma börjar bli som vanligt igen. Julmaten åker in&ut från kylskåpet och nötterna är snart slutknäckta.
Nu är det fest.
Vi har alla höga förväntningar på årets hemvändarhelg då gamla relationer möts, skandaler skapas och kära återseenden möts igen.
Jag har fått många fina julklappar förresten, tack!
Och har dessutom hunnit blivit kallad Hora två gånger sedan jag kom i tosdagskväll. Tog en nattpromenad igår kväll, med mitt nya spotify premium som sällskap, då två bilar vevar ner rutorna och skriker rakt ut. Jag blir arg, faktiskt!
Ikväll firar vi hos Slepicka. Ses på Kupan!
Xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback