Tillbaka till verkligheten

Slut på semester. Slut på dåliga vanor & annan oreda. Nu ska livet bli en del av rutiner igen. Jag har fått in anna kläderna vikta i garedroberna. Jag har gått till Lidl och inhandlat kvarg. Jag har fyllt på kylskåpet så att det inte ekar längre. Jag har tagit en walk vid svartån. Den är sjukt ful. Havet skämmer bort en.
Jag har även tagit ut ALLA exctensions. Jag är all natural. Förutom min bodylotion med "tanning effekt", om man ska vara lite petig. Och för ett ögonblick fick jag för mig att vara naturlig. Men hur kul ? Jag tror icke.

Igår åkte vi wakeboard. Jag är grym. Kom upp nästan på en gång och åkte skitbra. Ska skaffa mig en. Sedan åkte jag tåg i flera timmar. Hemma dog jag i soffan till saving private ryan.

Okej, tack för den här semestern. Jag har varit hemma en dag på tre veckor. Den har varit rätt fantastisk, nu när jag tänker efter. Har levt i en väska och varit runt runt runt och överallt.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback