"Sun" day

Inväntar träningsvärken med spänning. Det har varit fart på mig idag med en timmes walk och en timmes bodypump. Har inte tränat en enda muskel på flera månader. Tror det kan behövas. Kommer ändå aldrig bli en sådan som lyfter skrot. Är inte ett dugg intresserad av att se ut som en turtles som en del tycks vilja bli. Tycker inte att det är snyggt med tjejer som styrketränar för mycket och som sedan inte kan förstå varför de aldrig går ner i vikt. Konstigt..

Sedan har jag fått ordning på en miljon papper. Kände mig lite som lyxfällan när jag dök ner i den "bortglömda" lådan med räkningar sen ett år tillbaka. Oöppnade kuvert med obetalda fakturor som jag lyckats fått påplussade gånger 3.

Sedan har jag forskat i
Melanotan. Brunsprutan. Skräckblandad förtjusning. Spruträdd? Svar ja. Kanske borde övervinna min rädsla. För jag har nämligen fått "pigmentförändringar" på en del av axeln. Solariet I guess. Och denna spruta skyddar huden mot hudcancer, och den största faktorn är ju såklart att man bli brun snabbt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:)blev man brunare av melanotan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback