Lovely London

London streetstyle är den bästa streetstyle jag vet... Jag tror att det snart bär dit. Oktober.

Har varit på salongen till 23 idag. Håret växte på två timmar. Men de är inte klart.
Idag hade jag en kund som kände min farmor & farfar. Hennes mamma var också flykting från Ungern , som min farmor. Jag tycker det är sjukt intressant, eftersom min farmor dog när jag var liten kunde jag inte fråga nått om det. Nästa gång hon kommer ska jag fråga mer.

Helgen, inget Roxette. Däremot Winnerbäck. Han får avsluta sommaren. För sen tänker jag köpa nya kängor.


Lite inspiration, London street.


Gillar nästan allt, men inte på samma gång dock..




Saloon internation förra året...


Randi&Jag... & lovely stövlar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback