Är i Göteborg

Sitter på Radisson Blu i Gbg med min brors apple på magen. Vi ligger som döingar här. Idag har jag åkt allt över 140 cm på liseberg. Vår favvo var uppsvinget som vi hann åka tre ggr. Annars var det mkt folk. Åt obligatorisk räckmacka på gothia tower och knallade lite smått på stan. Mötte upp min barndomsvän Mimmi för en kaffe. Tiden rann iväg och tillslut hade vi lagt ihop ett helt pussel av skvaller och relationer. Sjukt trevligt var det.
Imorrn blir det shopping. Jag ska på hattjakt. Hittade en på beyond retro, ska klämma mer på den imorrn om den finns kvar.. nu vill bruschan ha tillbaka datorn. Jag ska nog gå ner i baren en sväng.. tss.
Xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kommer aldrig glömma din min precis innan vi sa att vi skulle dra dom där strecken du vet:P

haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback