And there was light

Sista natten i plockepinnsängen. Har varit i Gbg mestadels idag. Jag har virrat runt, eftersom jag INTE hittar där. Tillslut hittade jag Acne, och Ragtime.. BINGO. På Ragtime köpte jag en hatt, vintage när det är som bäst. På herrbutiken också. Sedan gick jag nöjd och shoppade mer. Åt den bästa ceasarsalladen jag ätit på Avalon och åkte till Eriksberg. Vi tittade på en konstutställning med da vinci o shit.. Jag gjorde den på 20, sedan drack ja kaffe i två timmar. Hade teletid. Ska förhoppningsvis till Halmstad/Gbg nästa helg. Vi ska jobba på Roxette. Hur grymt?!


Uppskjutet är rätt kul.


Uppsvinget är roligare..

Är vi släkt på nått sätt?!


And there was light..


Pappa&jag gånger 100000000000000...........


Ikväll har jag tagit en walk. Sedan var det Alien 4 -kväll. Imorrn åker jag tåget hem. Men innan.. wakeboard tidigt. Undrar om jag har nytta av mina snowboardkunskaper? Tycker vi att de är kul kanske vi skulle införskaffa oss en. Jag tror de blir kul. Wishmeluck.

Xoxo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback