Helg

Har tagit bloggledigt några dagar. Helgen var iaf rätt nice.
Linn o ja myste i fredags. Lördag kom pappa&bror. Vi åkte till Kungssängen o köpte en säng till mig. Den är lika bred som ja är lång, nästan. 160 cm alltså. Jag ska fläka ut mig så mycket jag kan i den.
5 maj flyttar sängen in till mig.

Lite annan shopping blev. Lite lös sådan. Onödiga nödvändigheter. Storhandling på Willys. Effektiv dag minst sagt.
Sedan var det bråttom hem för att göra sig snygg inför kvällen.
Fia hade födelsedagskalas. På väg dit träffade jag en görtrevlig taxichaffis från Iran. Han trodde att jag också kom därifrån. Vi samtalade, och hade gärna åkt en sväng till med honom.

Fias fest var supertrevlig. Mycket nytt fanns på plats. Alltid roligt. Åkte i tid till strumpis för att dela lite vin.
Sedan gick det utför. Precis som det ska..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback