Tänkte att jag ska börja blogga igen..

Men nu försvann hela mitt inlägg .. så jag kör igång spotify och lyssnar på min smör-sova-lista istället.
Bättre lycka imorrn! För idag kom jag hem till ett glassplitter över hela min toalett, och så detta! Ni vet, men har suttit och skrivit och är riktigt nöjd, och så försvinner allt. Sådär som när man gick i skolan och hela uppsatsen försvann, och man har ju självklart glömt att trycka på spara-knappen.

Jobba imorrn..



Och sedan köra slut på hela kroppen på ett efterlängtat combat-pass. Undrar vem jag ska slå på då.. brukar alltid se en låtsas person framför mig. Den kommer det att gå illa för. haha.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Juicy

hoppas det inte är mig du låtsas slå på :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback