My lovely London

Ligger i min säng helt utslagen. Har kört ett hårt pass ikväll med två-timmars pump o combat. Hade en bra utsikt på pumpen , det gillar jag. Hah! Annars har det inte hänt mkt. Växlat in pund på Forex.
På fredag blir det en tripp till älskade London. Staden som jag skulle kunna tänka mig att flytta till. London är ju egentligen en ganska ful stad. Mkt avgaser, grått och trist.. Men ändå , allt det där ihop gör den så himla mysig.

Att knalla runt i Camden. Äta mat på gatan, och titta på alla roliga saker.. Vi är ju egentligen där för att titta på saloon international. Stora frisörmässan. Och den är stor kan jag lova. Helt slut efter en dag där! Folk från hela världen kommer för att titta, och man slutar att bli förvånad över vilka människor man möter.
En kväll på topshop blir också. Man får prioritera nöjena på de får dagar vi är där. Så vi väljer att göra topshop en eftermiddag/kväll såklart. Lite skillnad mot vår topshop i Sverige. Mycket stor skillnad.
Jag gillar att man kan ta en fika mellan rundorna på de olika våningarna. Och att de har en kul 2hand hörna.
Ska också kolla runt efter mitt i.d - smink. Kanske är lite billigare nu när pundet är så lågt ? Går alltid och drar mig för att handla det. Även om de är väldigt drygt.

Nu blir det lite musik innan jag blundar helt..
Darin sjöng viva la vida förra idolfredagen. Sjukt bra! Den tar vi först.



Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback