Love my work

Jag har älskat mitt jobb hela dagen. Har förstått att jag har tur som kan säga så.. Även om det kanske kaosade sig så löste det sig bra ändå. Jag var så himla nöjd med mina färger! Det blev bara så bra.
Efter jobbet åkte jag direkt till njoy och svettades lite. Sjukt jobbigt efter helgen! Hemma gjorde jag lite slingor på mig själv. Fick nått infall.. haha. Sedan slängde jag in en tvätt som jag väntar på nu, och knallade till Josse för att hämta lite saker. Nu har jag betalat räkningar och jag sitter här och känner mig så himla vuxen!
Helgångesten är över och jag ser fram emot en ny vecka!

Såhär såg jag ut i lördags kväll

Klänning - Från Camden Town, London
Skor - Din sko
Väska - Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Johanna

sött!

Postat av: emelie

snygging=) skönt att du börjat blogga igen!=) någon sthlms tripp inplanerad igen? hör av dig i tid då så kan jag rensa kalendern!=)

PUSS

2009-10-27 @ 19:01:34
URL: http://emlyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback