London resumé

Då var jag hemma från underbara London igen. Fjärde gången nu.. o fler besök kommer det att bli!
Åkte rosa buss från Stansted in till Liverpool där vi knappt fick tag i en taxi till Lonon Bridge där vårat hotell låg. Halv fyra engelsk tid var vi i säng.

Tidigt upp för att åka till Excel och saloon international. Åt frulle på starbucks och tog sedan tunnelbanan bort. Minglade runt där hela dagen tills fötterna skrek. Shoppade lite kammar o sånt. Efter mässan åkte vi in till oxford street och topshop. Heaven! Där gick vi i två och en halv timme. Köpte dom snyggaste stövlarna. Randi köpte fyra.. haha. åt sushi senare på kvällen.

Dag två blev ännu en tripp till mässan och sedan till Camden town. Jag ÄLSKAR Camden!!! Där finns allt allt allt. Vi shoppade runt o tappade bort varandra hela tiden. Nya designers visar sina kläder och folket sitter o röker braj mitt på gatan. En enda röra. Och det är så underbart. haha. Vi åt thaimat ute för 3 pund, och det var godast på hela resan.

Måndag var det hemfärd som gällde. Var i bra tid till flygplatsen med tanke på att vi missade planet förra året! Shoppade lite där och sedan for vi. Efter ännu en macka. Nu är jag trött på mackor och starbucks.. !!

Lovely var ordet! <3

Kommentarer
Postat av: Kim

Ända till Liverpool från stanstead ??

2009-10-23 @ 00:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback