Fredagsmys fredagsmys

mmm.. jag älskar fredagar. Toktrött är jag oftast. Bara att lägga sig i soffan och mysa.
Köpte mig en påse exotic snacks och vräkte i mig. Sedan ringde Jossi efter sitt jobb.
Kröp ner i hennes soffa och tittade klart på idolerna. Tove är ju helt störtskön, och Rabbihs röst dör jag för.
Efter det kollade vi Stockholm Boogie. Med hoffmaestro-jens. Vi dog lite där med.
"Våra" gubbar var regissörer. Vi tycker att det är kul att kalla dom så. Inget "allvarligt" alltså.. ha ha.

Imorrn blir det en mysig dag på stan. Sedan sova lunch och styla sig inför kvällen. Blir ladies hos jossi.. Sedan bär det av till Ritz. Frida göll fixade så att vi fick ta en tripp dit med. Ska bli kul att se ett nytt o fräscht ställe i Örebro. Har hört att innehållet duger också.. tss.
Nu ska jag knöla ner mig i sängen.. Orkar knappt gå till den just nu känner jag.

Så godnatt och...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback