Tiden står still

Äntligen snart helg igen. Och den här helgen kommer att bli den lugnaste. Ska resa hem till mamma, pappa o bror. Bara mysa med breling familjen. Träffa några karlskoga-bor o fira pappas dag på söndag. Kanske klämma in lite träning om vädret tillåter. Annar tar jag en ride till lagret , som INTE var öppet på en lördag?!
På min tid var det iaf öppet till fyra, med pump vid tre. Allt var bättre förr!
Jag är iaf stolt över mig själv att jag kommit över perioden då jag slutade med träningen helt. Det slutade med att jag knappt åt nått istället. Antingen av ingen hunger och dåligt samvete för att jag inte rörde på mig.
Men nu lagar jag mat och tränar. YES!


Seriöst! Uppdatera hemsidan träningslagret.. på den där bilden gick jag i tvåan på gymnasiet! haha

Till en helt annan sak som jag tyckte var lite kul. Utan att låta för seriös om någon skulle råka störa sig!Hade en kund idag som heter Mats. Han är klockren på alla sätt. Åker från Uppsala bara för att klippa sig.. haha. Han är uppväxt i Karlskoga och undrade lite vad man gör där nuförtiden. -Fikar, svarade jag. Gör man det fortfarande svarade han? (Han är ca 45 år) . Alla satt inne på K-center och fikade. Sedan varje helg ; Då kör man bara! och sen, på't igen! haha.. jag och han skrattade lite åt varandra. Tiden står still, och det är det som är så charmigt. Inte ens orden ändras sen 70-talet ca. Sist han var och hälsade på fick han ett finger av en gäst på wickan, bara för att han hade fel tröja på sig, och köpte för mycket whiskey åt sina vänner. Inget får störa ordningen. Då får man en varning, sen smäller det.. om det slutar riktigt olyckligt.

Godnatt&Kram

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback