Sunny days

Solat idag. Gör det ca 1-2 ggr i veckan. Frågan är om jag kommer att ångra det om 10 år?
Det är rynkorna jag tänker på. Hudcancer och annan cancer tror jag mest man får genom otur.
Men jag vet att huden åldras 4 ggr så snabbt genom allt solande. Är det värt det?
Det är ju så skönt att lägga sig i värmen och veta att man blir lite brunare, lite fräschare! Fräknarna kommer fram på näsan och det är rätt så avslappnande.
Om 10 år när jag är 31, då kommer jag säkert att se ut som den där blonda ensamma mamman. Njee, jag ska överlägga mitt solande. Troligtvis kommer jag att fortsätta utan att tänka efter före.
Men jag gör ett försök.

Idag på Njoy..

Jag ? solariumets strålar är lika som solens.


Kommentarer
Postat av: Emily

Vanlig sol är ju underbart och hälsosamt i lagom dos, men solariesol är det nog bättre att vara utan. Det skadar ju huden mer, och har i stort sett inga hälsofördelar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback