R.I.P

NEEEEJ! neeeej neeeeeeeeeeeeeeeeej! Vad gör jag?! Joo, jag har tvättat min i-pod i tvättmaskinen.
Fick ett infall att tvätta ikväll när korgen var överfull och jag i stort behov av vissa kläder som låg i den.
Nu ligger den och vilar på ett element. Kommer antagligen att bli begravning imorrn. Och jag kommer att gråta, det lovar jag. Rotade fram min gamla första i-pod, som inte riktigt håller klassen med min nyaste.
Men vad ska man göra. Utan musik på gymmet eller på pwalken betyder att fötterna kommer att peka hemåt.

Annars har jag haft en helt vanlig måndag. Jobbat.. tränat hårt, 2 timmar faktiskt. En timme på bandet med i-poden som fortfarande levde. Och sedan ett pump-pass på de.
Sedan en myskväll med min bästa Josefine. Vi drack blåbärs-te med honung och kollade Paradise Hotel.
Härliga stunder som jag uppskattar enormt.



Lite uppmuntrande bilder! Mina damer gör mig alltid lycklig..
I-poden är bara ett materiellt ting, som Randi kunde ha sagt. Jaja.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan den därbilden har jag inte sett. de bara RYSER i mig när jag ser bilder från i sommras. JAG vill tillbaka & det ska vi :D nästa sommar. men innan det ska vi ju hinnamed en liten tripp.. har vi bokat plats & tid ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback