Pappa dagen

Eftersom mina vänner lägger in söta bilder på sina pappor tänkte jag inte vara sämre.
Jag har som alla andra firat pappsen idag. Innan vi åkte hem från Karlskoga så tittade vi förbi farfar, för att som varje år ge honom en bok i present. Och han uppskattar det alltid. tror ja?
Vi hade planerat att äta italienskt när vi parkerat i Örebro. Men det var fullbokat. Breling-familjen är ingen planerande familj, mer en spontan sådan. Eller iaf en sånn som är ute i sista sek.
Efter en liten vandrig i city efter mat gick vi till Kina muren och åt mongolisk buffé. Kunde inte bli bättre. Med friterad banan till efterrätt.. Känns som att denna helg har varit en äta-sova-äta-helg.. Och de behövdes.
Nu är jag fitforfight för en ny jobbvecka. Nästa helg kommer Branting o flyttar in ett par dagar. Underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback