Love is in the hair

What a day.. äntligen gått o lagt mig. Hade personalmöte i mitt kök idag.. Damerna åt sushi och jag lagade broccoli-soppa, nu är det ju sopptider med tända ljus o temys varje kväll.
Efter att vi diskuterat klart gick Randis Hårstudio hem för att byta av Josse. Hon hade ont i armen för svinis-sprutan! Men lyckades ändå färga mitt hår, som jag i sista stund kom på att jag var TVUNGEN att göra.
Jag ska ju på Redkenparty, då kan man ju inte se ut som "hejkomohjälpmig"..
Nu är väskan packad och jag redo för en lövely sthlm-helg!
Hemma på söndag. Hej så länge.. !


Idag såg jag ut såhär, ingen större fanatsi. Svart svart...
Iof har jag pimpat mina skor med kedjor. Mer kedjor på tråkiga kläder o skor blir! Wait and see.

Tunika - Gina Tricot, Organic cotton
Lackbyxor - Zara
Skor - Scorette
Halsband - Hemmagjort, kors från myrorna

Ps. Ska blir kul att se sahara hotnights dj:a på redken eventet. de är ju mer kända för sin musik .. Intressant! Plus att deras stil är en stor inspirationskälla. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback