Igår, idag, imorrn.

Helg har det varit. Och jag har haft trevligt. Lördagen gick jag en sväng till myrorna.
Handlade två skivor, Spice girls "Holler" och en Backstreet Boys. 15 pix styck. Jag ska börja samla var tanken.
2 vinflaskor  och två aquatini hämtades från systemet. Runt 17 dök jag till Jos.
Där fixade jag hennes hår. Vilken donna! Sedan kom partyfolket. En del nytt, och en del välkänt.
Vissa av oss gick till Strömpis. Andra till Ritz. Vi valdes Strömpis där vi slapp stå i kö. Partykillern.
Det var tokmycket folk. Kul tills vi började tänka på refrängen. Det blev liksom lite för kul.. typ.. ha.

Idag sov jag till halv två. Sedan åt jag upp ägget jag kokade inatt. Hur låter de..
Jag gick hem för att jag ville sova. Oså ställer jag mig o kokar en massa ägg. Bra jobbat.
Ikväll har jag myst med Linn. Åt varsin sallad på salladin och varsin naturgodispåse framför alla bra program en söndagskväll.



Nu kör jag ner huvet i kudden och tar natt.
/Lovelovelove


Kommentarer
Postat av: fotonich

Vilken fin blogg du har (:



P.s sugen på handsmycken ? Jag säljer nämligen (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback