Helglyx

Hejohå!
Har haft den bästa helglyxen man kan tänkas. Började med att åka bussen hem från Örebro med Klick, Fredag och naturgodis. Det är mitt bästa sätt att starta helgen på.
Hemma väntade middag. Min favvoförrät med chevré (hur stavas de?) och färska rödbetor. Oxfilé med kantareller och rotfrukter. Efterrätt med hallon, mörk choklad och sorbé. Tittade på dom duktiga idolerna , och sedan på min hjälte arnold i true lies. En film jag sett en miljon ggr. Somnade direkt.

Idag var frukosten klar när jag vaknade. Gick sedan ner i byn och lunchade med vänner. Efter de fikade jag hos mormor. Kvalitetstid!  Sedan kommer en viss efterlängtad hem från storstan. Hoppas vi hinner ses sen.
Nu frågade bror vad jag önskade mig i julklapp. Just då var jag inne på
chicy.se och hittade för mycket grejer för honom att köpa. Så jag får säga att jag vill ha resten av ma&pa..





Snyggaste armé jackan med axlar!


Älskar axeldetaljer! Vill hem o pyssla..


Myntpåse som jag dog lite för.. Väldigt gullig.


Ha en trevlig lördagskväll.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback