Breling&Brantings helg

Vilken toppen helg! Har verkligen haft superkul hela tiden. Branting och jag har haft kvalitetstid på högsta nivå.
fredagen spenderade vi i min soffa, med godis och annat tillbehör.
Lördagen dukade jag fram frukostbuffé, vilket inte är så vanligt hos Brelings. Sedan tog vi en 2hand-runda, men tyvärr fyndade vi inte som vi brukar. Båda handlade istället på standardställena som gina och h&m.
Köpte en svart klänning, som blev kvällens outfit.

Lunchade på Java, och fikade på Bara Vara. Sedan gick vi hem o fixade oss inför kvällen. Josse kom förbi och vi blev mer o mer fnittriga. Gick till Loungen och delade på en flaska vin.. Sedan avslutade vi kvällen på dansgolvet på strömpis.. Fötterna kändes trasiga när vi var på väg hem. Efterfestade lite hos mig.
Sedan somnade alla.. 
Idag gick jag upp två. Flyttade mig några meter från sängen till soffan. Sitter här än..
Branting lämnade mig runt tre-tiden. Lyx att ja ska åka till henne nästa helg. Då ska vi uti sthlm.
Redken festen ska hållas på Factory i Nacka strand. Sedan bär de av in till stan. Kommer att bli lövely.
Nu ska ja laga lite mat. Undrar vad det ska bli?
Sedan inväntar jag paradisee hotel.. som jag väntat på en evighet känns de som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback