2 lax

Idag har min dag varit lång! Började med en timme på bandet.. Gick trögt till en början men med ipod och en stor plasma med mtv rakt fram så blev jag mer o mer peppad. Slutade med ett rejält maraton..
Jobbat till åtta. Sedan fick jag i lite extra hår. Lite guldblondt o sånt.. shit vad jag håller på. Men de hör ju till. Älskar att förändra mig hela tiden. Emma pratade på o helt plötsligt var klockan tio.
Skyndade hem o lagade lax.


JBrelings lax i ugn med feta&oliver:

Ugnen ska vara på 225 grader.
Blanda creme fraiche (5% fett hade jag!) med hackade oliver och smulad fetaost.
Lägg röran på laxfileerna, och in i ugnen i 15 min.
Krydda med lite salt o peppar.

Tillbehör: Matvete blandat med frysta grönsaker och en grönsaksbuljong tärning. Kokas i 15 min.
Lite sallad och tomat blev det också.


2 matlådor blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback