Nya rutiner

Äntligen kom jag in.. bloggen har segat hela kvällen, jag med iof. Jobbat sent.. gick hem o slängde mig framför tv:n. Jag visste det. Jag kommer stenhhårt kolla på bff med paris Hilton. Paris for president! haha.
Sen blev det att ta tag i diskberget i köket.. varvat med några varv på balkongen, teleprat och plocka undan några ton med kläder på golvet. Sådärja..Nu var det bara tet som skall drickas upp! Kaffet är klart för walken imorrn bitti.. Imorrn ska jag få lite fransar btw.. Lite flares om det finns tid. Sen kommer sara och fixar frillen.. kulkul.
Är rätt lugnt på jobbet imorrn tror ja.. Träffa Linn på kvällen blir de nog. Jahaa, då har jag redovisat dagen och morgondagen.

Och just de, jag har fått en tid bokad 16:e. Hoppas att det kan hjälpa mig och få saker och ting svart på vitt , kan man säga. Bra kropp heter det.. Där ska ja göra lite olika stapelmätningar och få veta vad som fattas och vad som är bra och fungerar för mig. Man får se vad just min kropp behöver få i sig och vart man ligger i kroppsfett, vätska osv. Sen tror jag att jag kommer att må bättre efter gårdagens tankeställare..

Åhh. Vill ha helg. Känner på mig att det kommer bli en töpphelg! Grillfest hos Slepicka´s kan ju inte bli fel.. Branting kommer ju hem tom. Åh vad lovely.. och lite studentfirande med galna emma på fre är ju också ett säkert kort. hihi

Godmatt
XoXo

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Kul att DU börjat blogga igen snyggo : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback