Nya tag





haft vissa perioder då jag bloggat hela tiden och andra, som nu.. när jag inte bloggat på ett halvår typ. Det är ju kul.. men ibland har man ingen ork eller lust. Ja tänkte kanske börja igen, lite halvt. Vet ni whyy? För jag kan ligga i sängen med datorn på magen. Lööve! Storburken står kvar i vardagsrummet och ser sur ut, det kan den göra tycker jag. För snart ska den skrotas och begravas. Ska bara spara lite gamla kort och annan shit först.


Har sovmorgon imorrn, så därför är ja uppe lite extra länge. Bara för att liksom..Vardagslyx. Däremot jobbar jag till 20 så det är väl inte lika lyxigt. Bara att gå hem o slänga sig i sängen. Mycket work.. Men jag gillart. Mitt jobb är lövely. Jag får uppskattning varje dag. Ja får betalt för att göra någon glad.. Hur bra är inte det ? Visst, man kan inte lyckas jämt. Men ofast så befinner jag mig omkring glada människor hela dagarna. Det kan vara stressigt och hårt men som sagt, ja GILLART!

Jag fick mig en rejäl tankeställare idag. Jag är så glad att jag har sådana underbara människor runtomkring mig. De ser liksom raktt igenom mig och bryr sig verkligen. Jag ska ta tag i mig.. Jag måste. Det börjar gå för långt, jag vet. Förlåt om jag gör er oroliga. Nya tag, lovar!
Måste väl sova.. ingen vill väll ha tomtejulia i skallen imorrn annars! he he

Godnatt
Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

välkommen tillbaka=)



Jag kommer hem från nice den 12 juli sen har jag inget riktigt planerat för sommaren, vore så kul om du kom till sthlm så drar vi en utgång=)



PUSS

Postat av: am

du är världens bästa!!! forever and ever <3

2009-06-02 @ 08:33:36
Postat av: Anonym

inte må dåligt gumman! pusss

2009-06-02 @ 10:17:03
Postat av: Anonym

ps de va ja som skrev de där :P

2009-06-03 @ 12:13:17
URL: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback