Skål 2010!

Precis innan jag skulle dra täcket över huvudet kom jag på att jag glömt ALLT mitt smink på salongen.
Och det behövs både imorrn bitti och på kvällen. Suckarnas suck. Men nu är jag på plats igen.
Imorrn åker vi 09.15. Allt fixat. Jossi har fått färg i håret och min väska är packad.

Det blir först en lunch på Vapiano om de är öppet. Och sedan incheckning på Sea. Där har vi några timmar att slappa på. 1900 ska vi befinna oss hos Mathilda&Daniel. Där får vi trerätters.
Det ska skålas i bubbel runt tolvslaget. Sedan drar vi till White Room och dansar hela natten.
Biljetterna är slut, så jag antar att det är fler som vill dansa in det nya året.

0900 åker vi hem igen. Vi måste för att Jossi ska jobba.. sova kan vi göra på tåget.

Köpte dom här pjuxen idag. Jag kommer att bli en lång tjej. Och jag kommer att älska varje sekund. Har man ingen längd att prata om får man skaffa sig en.

Gott nytt år! 2010 kommer att bli Lövely.

 


Kommentarer
Postat av: .

hur lång är du då?

2010-12-10 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback