Lördagarnas Lördag

Dagen har varit lång. Och minst sagt händelserik.. Började med att jag klev upp 06.45 för att hämta tvätt i källaren. Jag blev mörkrädd igår och tyckte att det var en bättre idé att göra så. Somnade om och klev upp en timme senare igen.

Gick på staden med mormor och frös. Vi lunchade och köpte klappar. Gick själv. Gick till salongen och mötte Emma. Fick nytt hår. Åååh så bra det blev. Klippte Emma, och fixade snygga bryn.
När vi kände oss nöjda gick vi hem till Emma och åt lax med romsås. Tittade på dansbandskampen där en utav Randis kunder tävlade. Hon vann inte. Åt chokladpraliner. OCH här kommer dagens knäppaste sak. Emmas nya grannar bjöd oss på en show kan man säga. Vi flög runt i lägenheten och smög bakom gardinerna.
Det verkade som att det öppnat en "studio" dörren brevid. Och när jag skulle gå fick jag en inbjudan till att delta. Jag sprang hem.

Nu googlar jag lite. Och får stor inspiration av dessa donnor.



Debbie Harry




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback