Lilla julafton

Idag har jag fått årets första julklappar av mina stjärnor Jossi & Kati. Glöggen stod på bordet. Granen kläddes och klapparna slets upp av oss, som barn gör. Skulle ha tittat på Sunes Jul, men itsället fastnade vi för House of Wax. En "liten" skillnad på typ av film, he.

Innan det var jag på ett aspeppat combatpass. Det var sjukt bra. Var hlt galet slut efter. Och musiken var outstanding. Har längtat. Förra passet var ju ganska kasst. Men det här, ojoj.

Imorrn kommer family. Vi ska äta italienskt. Min bror Filip fyller 17. När man blev han så gammal ? hm.

Kati fick en massa godis i julklapp. Tuggummi och choklad.



Jag fick en snygging-almenacka, en jättefin tunika och ett sött armband med orangea pärlor.

Så fin blev Josses gran. Under den bor tre tomtar.

Nu ska jag krypa ner under täcket och lyssna på Susan Boyle, idollåten och Westlife ett tag.
Idollåten är ju så damn bra iår. Higher.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback