Klappat&Klart

Juldagen är nästan lika bra som julafton. Man äter rester från julbordet. Knäcker nötter och tittar på Astrid Lindgrens filmer på tv. Pysslar med julklapparna och väntar på kvällen.
Jag har redan tagit en walk i snön, värmt upp mig i solariet och lackat naglarna blodröda.
Snart kommer Branting och hämtar mig. Vi ska umgås över en kaffe, och diskutera lite nyårsplaner.
Jossi och jag ska bo på Nordic Sea. Äta middag hos Mathilda&Daniel. Dansa resten av natten på White Room.
Sthlm it is.

Julklapparna är ett minne blott. Jag fick allt jag ville ha. Känner mig bortskämd och glad:

- Symaskin (fanns i det störsa paketet. Nu ska jag hem och sy efter juletiderna)
- I-pod shuffle (En pytteliten rosa sak som pratar.. )
- STOR sminkväska från make up stoe
- Parfym&bodylotion; Pretty - Elisabeth Arden
- Handdukar till badrummet
- Underkläder från Sonia Rykiel for H&M
- Sport BH
- Calle Christansson CD
- Almenacka
- Strumpor och varma sockor
- Elsas Mode av: Sofie Farman
- Smoothie - bok
- Pengar
.. Lite annat smått&gott






The Julklappsöppning - massacre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback