Juldagen var rolig iår

Julen är över. Och nyår väntar. Skönt att plocka bort tomtar och stjärnor. Det tycker jag varje år. Det blir liksom för mycket tillslut. Vardag är alltid bäst i längden.
Nyår är iaf fixat och klart, tack vare Juicy. Det kommer att bli lovely.

Juldagens obligatoriska utgång var över förväntan. Det brukar ofast sluta som en flopp. Men jag njöt av varje sekund jag spenderade med mina gamla vänner. Tills vinet tog över min kropp, och den blev radiostyrd.
Konstigt att minnas allt som en enda dimma. Men jag vet, att jag skrattade mycket. Och det är huvudsaken. Och att jag träffade på alla mina gamla "x". Det är mycket historia där inne på stattshotellet.
Alltid kul att prata med dom som funnits i ens liv på ett sätt. För det är tur, att efter en tid minns man bara de bra sakerna. Och de dåliga försvinner på en konstigt sätt.
Ja, juldagen var rolig iår.

Idag har jag legat i soffan. Utgång uteblev. Det blev istället sushi, och 1,5 film me anna-maria. Vi sov oss igenom den första. Och imorrn åker jag hem till Örebro igen. Hoppas att det blir lite shopping först.

Godnatt&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback