Fuckin' Freezing

tjotjo! Vad kallt det är. Konstigt att det alltid ska vara det runt nya året. Kul att stå ute och fira tolvslaget i 20minus. Mamma tyckte allvarligt att jag skulle ta med mig ett par byxor ut. Jamenvisst.
Har inhandlat bubbel. Nu väntar sista jobbdagen för året.
Och jag har en del nyårslöften. Bla att dra ner på naturgodisätandet. Och träna mer regelbundet.
Typ samma löfte som alla svennebananare har.

Idag var jag så gott som ny. Min halsduk kom lägligt. Den är typ 3 m lång...


Halsduk - Bik Bok (ny!)
Jacka - Whyred
Jeansleggings - Bik bok (ny!)
Boots - Skopunkten (ny!)
Väska - DKNY
Vit stickad tröja - Bik Bok (ny!)


Imorrn får vi inte missa Victoria's Secret 20.00 på trean, tjejer&killar!

LoveLove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback