Fryser

Idag är jag hårlös. Jag känner mig nästan cancersjuk. Inte ens ett litet spår av mina exctensions finns kvar på mig. Men imorrn blir det nytt. Då ska jag få tillbaka vinterpälsen. Annars hade jag ju frusit ihjäl.
Men först, hämta tvätt kl 07 00 , för sen lämnade jag kvar över natten. Sedan Kaffe&frulle så att jag blir Julia.
Och ännu senare, redan vid 10-tiden kommer mormor. Vi ska julshoppa. Eller ja ska peka på vad jag vill ha i julklapp. Luncha och få tillbaka mitt räätta jag, med exctensions.

Idag var jag också på viktigt möte. Jag och mina damer ska ut på lite roadtrips och sälja corona. Lite nytta och nöje rättare sagt. Första uppdraget blir nog Sälen i slutet av januari. Då ska vi se glada och trevliga ut på afterskiin. Hoppas att vi får åka alla tre. Har så kul med dessa ladies.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback