Borta bra, men..

Borta bra, men hemma bäst. Jag njuter av att få packa upp väskan, och lägga sakerna på sin plats.
Sitta i MIN soffa, och sova i MIN säng. Men om bara några dagar blir det Sthlm. Fast bara en natt. Åh, underbart.

Idag har Anna-Maria och jag slagits på Marieberg. Omg, det var som en myrstack. Jag shoppade bara ett halsband på rean. Köpte ett par Mc boots, tights o skärp på ordinarie. Orka rycka och slita. Sedan skjutsade hon hem mig. Handlade lite. Packade upp. Och kröp ner i soffan med några koppar blåbärs-te.

Fick en fitness-almenacka av mamma i julklapp. Nu har jag två almenackor 2010. En att planera träning i , och min snygging-almenacka som ja fick av Josse. I den ska det planeras nöjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback