Back on track

Bra måndag för att vara måndag. Kände mig hyffsat pigg efter helgen.
Hade en bra dag på jobbet. Och ett trevligt träningspasss efter. Körde en timmes kondition på bandet. Framför Biggest loser och Ullared. Hur kan man inte bli peppad ? Haha.
Imorrn ska jag köra en sväng till på morgonen, framför vakna med the vocie.

Idag beställde jag ett nytt hollywoodsvall. Lagom till jul och nyår. Festandets tid. Love is inte tha hair.
Sen ringde Kati på kvällen och pratade om kommande framtid. Det lät väldigt intressant.
På onsdag ska jag, kati o jossi byta klappar och ha julemys. Ska bli kul att ses alla tre igen.

Precis hemkommen från Träning. Min nya Puma-tröja är på. Den är jättesmart. I tyget är det småsmå hål som gör att man aldrig känner sig riktigt svettig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback