Nu är jag tillbaka.. igen

Ska man säga äntligen ? Jag har bytt till ett lösneord jag kommer ihåg på bloggen.. Nu är de bara att börja skriva igen. Jag ska nog försöka iaf. Jag gillar ju att skriva. Visst, har en dagbok. Men den är dammig. Och väldigt privat. Det är kul när människor frågar varför jag slutat blogga. Jag slutade ju helt.. bara sådär. Men nu så, hoppas jag att ja orkar skriva ett tag till. Min blogg börjar ju bli gammal o behövs dammas av den med.

Jag har en egen lägenhet nu. Jag styr den helt själv. Vilket innebär att den inte är lika klinisk som den förra. Men så charmig. Jag får ha mina grejer där jag vill.. på golvet t o m. Jag slipper diska utan att få dåligt samvete och jag kan laga vilken konstig mat som helst. Som jag iof inte gör så länge stallycktan lever. Ugnen ska väl invigas nån gång.

Jag jobbar fortfarande på Randis Hårstudio som frisör. Vi var nyss i London på äventyr. På stora internationella frisörmässan på excel. Det var stoooort.. jag såg toni ang guys visning. Vi shoppade på camden market.. vilket var helt fantastiskt. Och jag köpte Uggs, jag älskar dom!
Emma o jag var på hip hop klubb. Vi var dom enda vita där inne.. tänk er save the last dance. Sedan följde vi med klubbägaren på house klubb. Jag lyckades få honom att klä av sig. Hmm..
Missade planet och fick sova en extra natt på radisson. Fixade ett plan dagen efter som tur var.
Nästa helg ska vi till Gbg på Redken fest igen. Det är så roligt. Man får klä upp sig till tänderna om de ens räcker.. Visningar, seminarier och tre rätters blir. Sedan sover vi över hos Randi, hennes sommarhus i Varberg.

Helgen efter det ska vi på vårt årliga julbord i Grebbestad på Telegrafen. Det är så mysigt. Familjen Breling är samlad vilket inte är så himla ofta nu när jag bor i Örebro. Man saknar dom mer och mer.

Nu blev klockan sådär mycket. Jag får INTE försova mig igen. Randi ringde och väckte mig i morse. 09.15.. o jag börjar 0900, pinsamt?
Konstigt att jag hela tiden drömmer om en o samma person. Jag förstår inte varför. Jämt jämt finns denna person med i olika situtaioner. Jag ska kolla upp vad det kan betyda. Börjar bli lite trist.

Jaja. NOG!
godnatt


Jossis o jag från Halloween.. ska uppdatera bilder när damen orkar ladda upp ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen börjar du blogga igen :)

Får ta och ses nån gång, om du är på besök i Grebbestad! Ha det fint! Puss

2008-11-16 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback