Redken festen

Hemma igen. Från Varberg och Göteborg.. Vi åkte från Örebro i fredags raka spåret till Varberg. Där sov vi.. tänkte bada i jucuzzin (vet inte hur de stavas och orkar inte kolla upp..hehe) men vi var för trötta.
Lördag fixade vi hår och make hela förmiddagen för att sedan åka in till Gbg och Redkens event på Radisson. Där var det visningar med redken och två amerikanare. Snygga saker att titta på.

Efter ca två timmar var det paus. Vi stannade på hotellet för att äta lite och ta ett glas vin i pianobaren. Därefter var det åter igen samling för grej nr två. Vi bytte om lite och sminkade till oss lite extra. Inget är för mycket på sånna där grejer.. haha. Vi fick välkomstdrink.. i en rosa shaker. SNYGGT! Couantreau politan..mm! Sedan blev det mer visningar med qoumodo och ännu mer med amerikanarna. Mingelmiddag bestående av asiatisk mat, bla sushi som jag älskar! Sedan var det fest .. Vi fick en massa drinkbiljetter, det var liveband och fulla frisörer. Redken gjorde allt lika snyggt som vanligt. En bra kväll helt enkelt.

Kvällens dresscode var; Svart, lack, spets och den lilla svarta. Vilket jag också hade.. Svart hög kjol, svart spetstopp med bara bh under. Och svart spetsväska och svarta höga pumps. Lockigt hår med ponnylugg. Jaja, de fick duga. Emma var finast i sina vågor som maria fönade på henne.

Idag har vi bara åka bil hem. Jossan och Frida kom till för kaffe, ensamma mammor och valander.

Och jag fick en heel påse med hur fina kläder som helst av Mathilda! Tack så himla mycket.. Nu har jag massa nytt att ha på mig.

Jobb imorrn.. Blir ganska skönt med ny vecka faktiskt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

juuuliiiia, när kommer du till sthlm? vill skvallra och shoppa med dig nu nu nu! Har ett sånt där obotligt julia sug! HJÄLP MIG!=)

Puss

Postat av: Sandra

Vad kul! det låter som en toppen helg! :D hoppas allt är bra!

kram sandra

2008-11-28 @ 22:12:43
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback