...

Slut på helgen var det. Jag har haft en bra helg. Träffade sofie igår.. det var kul. Himla mycket o prata om. Vi festade och drog på Klaras senare. Där vi mest sparng omkring tror ja.
Och idag har jag bara legat i soffan, sovit om vartannat. Fick ett ryck och drog ut o sprang. Jag sprang faktiskt.. Jag trodde inte att ja kunde de fortf. Efter att helt lagt om rutiner. Det måste bli en ändring nu. Det här funkar inte. Jag är konstant trött och känner mig bara seg. Jobbar så mycket.. o då är de så skönt att slänga sig i soffan när man kommer hem. Nog nu. Det måste ändras på.

Jag hinner inte skriva nått intressant. Sorry..
Föresten hittade jag inte korv-jackan.. den var slut i svart. Skulle få in fler på ons. Får se då.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback