Changes

Att jag aldrig fattar att jag måste go o lägga mig tidigare för att orka upp tidigare.. och ta den där morgonwalken som jag orkar en gång av hundra. När jag väl är ute är det ju underbart. Speciellt frukosten när man är klar.
Men jag kommer att sova som en stock imorrn när klockan gör ett första försök.. efter snoooz på snoz. Jaja..
Jag kommer få lite motion av att springa på staden. Mormor och jag ska till IKEA. Men först; ny vinterjacka. Jag har tänkt köpa en klassisk Fjällräven som alla andra har. Så att jag ser ut som en stoppad korv ni vet. Men så varmt o skönt. Vi får se. Kollade just kontot. Det blir vatten och bröd nästa vecka. Inget stallycktan. Och fönstershopping i gbg. Tur att det är lön snart.

Jag har fått långt hår igen. Det växte på ett par timmar. Sedan kapade jag luggen. Nice med förändring mitt i vinterdeppet.
Håribelt ? (back inte the days, på förra halloween 07)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback