MMMMMys

Jag är så trött att jag borde sova.. men jag gör inget som jag borde.
Jag bara gör. . haha

Denna vecka har jag bott in mig i lägenheten. De får timmar jag spenderar här.. Mest på jobbet och ute och stökar i staden. Jag har;

Varit på afterwork på strömpis med Stinus, mysmys!
Haft tebjudning med SATC
Cabbat med Randi
Ätit fredagsmat på Harrys
Jobbat och..
slingat håret, lade sedan på en toning för att få en sånn där snygg kall färg. Lyckades riktigt bra.. eftersom jag gjorde de helt själv.

Och jag har städat heela lägenheten. Efter detta firade jag med kaffe på min underbara balkong. Det känns nästan som utomlands att sitta där, med utsikt mot innergården och hotellet. Det är sådär uppvärmt efter en varm sommardag nu.. och luften luktar också utomlands. Härlig känsla.
Nu ska jag väl ändå krypa bort till sängen. För imorrn gäller en powerwalk bort mot slussen.. jag måste! Sedan bli shopping med Randi. Sol på soffas tak och sedan får jag fin fint besök av min lava lava.. Slepicka! Rosé blir.. sommar sommar sommar! jijijijiji..

Godnatt och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback