Inflyttningsfest nr 1

Bloggandet går fortfarande segt.. men ja ska försöka få igång min kamera så att jag kan lägga ut bilder på lägenheten, den är ju så himla fin. Jag har en så blandad stil från personliga saker till Ikea såklart.

Hade lite "inflyttningfest" här i lördags. Massa girls tittade förbi. Jag hade shoppat upp mig på rosé och tequila rose. Klaras blev sen, men det sög denna gång.. vet inte riktigt varför men hade inte lika kul som vanligt helt enkelt. Efterfesten blev däremot kul.. jag och emelie sjöng till vår gamla favorit låt ; allright.

image610
Kvällens outfit bestod av;
Tajt klänning - gina tricot
strumpisar - H&M
Höga heels - Indiska
Väska - Burberry
Rosa läppstift - viva la diva

Jobbet var som vanligt idag.. en massa sköna typer att ta han om, hehe. Sedan hjälpte jag Randi med hennes fransar, börjar få in det rätta knycket!
En lång walk vid vattnet och bortanför wadköping blev sen.. riktigt lång. Hemma lagade jag taco- omelett.. kan jag vara den enda i världen som gjort detta? Det smakade helt okej iaf.

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback