Blogglust

Jag fick blogglust precis nu.. den kommer och går. Jag läste först alla mina favoritbloggar.. sedan uppdaterar jag min egna tråkiga..
Borde ju gå och sova.. ska upp 06.00 imorrn. Bussen går till Sthlm. Ska på en fransförlängningskurs på Odenplan.. sedan åka hem direkt efter. Snabbt ska det gå.. he he.

Fick ju en fin inbjudan till Frimis sommarklubb med buffé och mingel men den hinner jag inte till tyvärr.. blir en senare visit på frimis istället. Från början var det tänkt till en Sthlm weekend.. men det blev ändringar. Ganska skönt att vara hemma ett tag när man kan. Jag bör städa och diska.. sånt orkar ja inte tänka på just nu.

Idag köpte jag en jätte fin mysig spräcklig gråsvart tröja från Cheap monday.. känner att den kommer bli en favroit. I dagarna har ja köpt tre fodral från H&M också. Jag gillar verkligen fodral. Randi köpte fem.. ha ha.
Aja, nog. Nu ska ja duscha, och sen krypa ner i sängen med Klick och Fredag.. lovely!

Kram på alla!

image611

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback