Peace

Klockan är snart halv fem.. och jag vaknade halv två, död i soffan. Hade somnat där igen.. börjar bli en dålig vana. Bättre det än att somna på någon annans iaf.. ha ha.
Gårdagen var great! Sara och jag började med lite hippie lifestyle hemma hos mig. Rökte lite pipa och dansade fågeldansen.. jag gjorde en fläta på henne och hon satte fjädrar och grejer i öronen, jag stoppade på mig mina peaceörhängen. Pratade en massa shit en stund tills vi skulle dra till grabbarna. Där blev det soffmys och pipa. Yes, ingen vattenpipa.. jag har rökt vanlig hederlig pipa för första gången! usch..
Eftersom vi var så pass nära hotellet kunde vi lätt gå dit i våra heels. Vi minglade och härjade tills stattet stängde. Jag undrar om det är jag som är liten och känslig eller bara att jag råkade springa på stora starka karlar.. blev halvt strypt på kuppen.. tur att jag hade handväska som vapen och vassa armbågar. Sista halvtimmen på dansgolvet var roligast.. då man öste ur sig sista energin.

Sara och jag startade dagen med mat på picasso.. sedan kom grabbarna och bjöd oss på påskmiddag.. Det blir hela kittet med ägg och köttbullar. Kul med "seriös" middag sådär dagen efter.. och känner jag mig rätt kan det bli en "dagen efter" imorrn också.. får se om jag står emot grupptrycket. Nu ska jag dyka in i garderoben.. vad ska jag ha på mig ikväll ?

Peace & Kram

image596


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback