Flytt från Karlskoga till Örebro 1 Maj

image599
Mindre bussåkande, så underbart..

Jahapp.. då var det klart. Jag flyttar från Kga city den 1 Maj.
Lägenhet mitt i stan med min sambo Emma. Storgatan blir min nya gata..
Jag slipper busskiten.. jag kan skaffa mig ett liv.. jag ska skaffa gymkort. Och jag ska ta hand om mig själv.. Hur nu detta ska gå.. ha ha
Jag ser fram emot att få egen lya, för ett tag iaf. Planen är att ja ska flytta vidare till eget i höst. Har snackat med med en hyresvärd ja känner, inga problem sa han. Va bra då, sa jag.

Nu ska jag bläddra igenom min pocket-cosmo, igen! Vem kom på uppfinningen med mindre magasin ? lilla glamour eller cosmo är ju perfa att stoppa i väskan utan att de tar för mycket plats.

Godnatt! Kram


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag ska okcså flytta första maj! Ska bli roligt att inreda en ny lägenhet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback