Färg färg färg

Ååh.. ja är så svart, vit o grå. Jag längtar efter lite färger. Men varje gång jag tänker slå till på nått färgglatt slutar det med samma gamla gråskala.. suck vad trist det är. Affärerna blommar ju över med flower power och färgstänk, jag gillar ju det egentligen. 70-talet is the shit! Har t o m spanat lite halvt efter utsvängda jeans.. men bara lite.
Idag fick jag faktiskt tag i världens finaste patchwork väska i bruna och beiga nyanser. Den var fin ändå tills den kom till Karlskoga. Då stoppade jag ner min take away kaffe i samma påse som väskan, och vipps så blev det en kaffe fläck på den. Bra jobbat.. bra bra. Tur att den är patchwork.. de syns inte så himla väl faktiskt. Men lite pissigt känns det..

image586
Jag ska nog köpa färgglada tights! De här var ju ascooola..

Imorrn slutar jag halvdag.. då ska jag ha lite egen hårvård med Petrus. Sedan är jag ledig tors.. vilket innebär fika-lunch-fika-fika.. combatträning.. oså en sovmorgon såklart. Kan inte bli så mycket bättre.

Kram J

Kommentarer
Postat av: obetydlig tjej?

vet du om att du sårat en annan tjej så djupt in i hjärtat och att hon anstränger sig varje dag för att klara av att tro på kärleken? att ens våga tro... det gör fruktansvärt ont inom henne i stort sätt varenda dag. även om hon inte visar det utåt. hon kan inte ens berätta för sina vänner vad som hänt. för hon skäms.hon vet att det inte är sitt eget fel eftersom hon inte gjort något fel eller ont mot någon. så varför förtjänar hon det här? önskar att alla ville varandra väl..även om man inte känner varandra så vet man att vissa saker sårar och sätter sig på djupet..

du har inget ansvar för den tjejen eftersom du inte ens träffat henne. men du sårade henne medvetet med ditt val... att ligga med hennes pojkvän. det är han som bär ansvaret för den han är tillsammans med. önskar bara att ingen var otrogen mot någon (det är bland det värsta sveket man kan va med om, enl mig) och min andra önskan skulle vara att ingen medvetet sårar en annan människa. så som du valde att göra mot en annan tjej du
visserligen inte känner men som får gå till psykolog pga "incidenten" .. // tjejen

2008-03-12 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback