Dålig uppdatering!

Ojdå.. vilken dålig uppdatering av mig! Har knappt haft någon ork för nånting den här veckan. Att gå runt och tänka bröllopsmässa tar på krafterna. Men nu är den slut och jag är väldigt nöjd. Vi gjorde tre visningar. Hade samma modell både lör o sön. Så jag har stannat i Örebro hela helgen. Föst sov jag hos Randi och sedan hos Micke. Har backpackat nu igen.. ha ha. Dessutom lyckades jag festa hela lördagsnatten. Blev en liten fest under sofies fläkt .. med heta diskusioner, vin och mys. Helt plötsligt blev klockan så mycket att vi hade ca 1 timme kvar att spendera på krogen. Så de blev det som låg närmast, Klaras alltså.
Är väldigt stolt att jag tog mig upp dagen efter.. för att köpa frulle på Mc, och ännu en dag på slottet.

 
Bild från vår monter och Sandras frilla som Randi gjort.

image581
Sofie, Lina & jag.. (lite halvt på väg in i dimman tror ja.. )


... och föresten blev mitt o annas cocktail party toklyckat! Maten var uppskattad, likaså våra fina drinkar. Jag fick en uuursöt "skjort-kavaj" och en mr.prulpe (lånar lottas namn), och en nyckelring med text ;livets hemlighet allt kommer att bli bra.. fina ord tycker jag.

Menyn bestod av; Fördrink med tilltugg, Sallad med kyckling, dinkel, oliver, fetaost, turkisk yogurth med bröd. Efterrätt var lättkesella blandat med funlight raspebrry och frysta bär.. (snacka om nyttigt!!)

  
Drinkbordet, Jag & Mr.Purple (borde jag lägga ut den här..!!), Malin & jag i mitt rum.

Kram J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback