Viktigt vetande emellanåt..

Namn: Julia Fanny Linnéa Breling

Födelsedag: 21 februari

Hemstad: Karlskoga

Ögonfärg: Grön,bruna.. ingen verkar kunna säga exakt.

Hårfärg: Blond.. och det blir blondare

Stjärntecken: Fisk

Skostorlek: 36-37

Är dina föräldrar skilda? Nej, de är gifta.

Skor i dag: Gamla skinnstövlar på dagen från Scorett. Mina dixi från vagabond på kvällen.

Mål för året: Körtkort, gesäll.. och en hel sommar i grebbestad. Flytt..
Det första du tänker på när du vaknar: Snoozing..

Piercings: Hål i öronen.

Tatueringar: Ja. "Julia" på höger handled..

Namn på barn: Jag vill inte ha barn.. ha ha

Vad vill du bli när du blir gammal?: Lycklig med någon.

Drömjobbet: Stylist på en stor tidning eller liknanade..

Favoritmat: Thai, tacos sushi´.. skaldjur på vöstkusten.

Sport: Manhunter.. haha. Powerwalk kanske ?

Glass: Choklad.. utan tvekan

Godis: Naturgodis, med yogurth på..

Låt: I can't help myself med Kelly Family

Helgdag: Lördag.

Årstid: Sommar, eller en snöig vinterdag med brädan.


Senast du...

Skrattade? För ett par minuter sedan.. när jag hittade en kul grej på youtube. 

Grät? Jag gråter lite då och  då..

Kollade på film? Ser aldrig hela filmer nästan.. Coyote ugly i sön.. missade slutet.

Drog ett skämt?Idag.. eller tjaa, sara sa; "ska vi skratta med henne.. eller åt henne?"
Sjöng en sång? I duschen för 1 timme sen..


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? En liten parkering.. med träd bakom.

Lyssnar du på musik nu? Nej, nu är det tyst.

Vad har du på dig? Mysisar och stor tisha.

Vad är det på din musmatta? Svart med text.


Har du...

Blivit kallad hora? Ja.

Ljugit om din ålder? Ja , det är väl klart ? Mest på krogen.. annars är jag ganska ärlig.

Bråkat utan anledning? Jag letar mest fel. Bråkar en del med päronen.. de bråkar tillbaka.


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Ja.. hrm.. typ varje helg.
Rökt? Ja.. på fest

Shoppat? Suck, där är jag högt på listan.
Skejtat? Njaee...

Bakat? Är omelett att baka ?

Motionerat? Powerwalkat. Hunnit med några pass också.

Solat? Jodå.. det är ju en favorit.

Haft sex? Det har hänt.

Pussats med någon? Ja såklart

Pratat i telefonen mera än i 60min? öööh jaa?! Jag är ju tjej.


Vem..

Kan du lita på? En del av mina vänner. Och mamma.. hon är ju också en vän.

Vet allt om dig? Ingen.

Längtar du efter? Någon i min säng.. just precis nu! Och sommar på västkusten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback