Manliga svennefavoriter

image567
Ovan ser ni mina manliga svennefavoriter! Detta skulle bli den ultimata kombon.

Magnus Betnér
med självförtroende och talets gåva.. skulle kunna trycka ner vilken tjej som helst. Vi vill ju bli satta på plats, med glimten i ögat såklart.
Peter Siepen med sin känsa för stil. Jag menar inte att jag tycker att han har den snyggaste stilen, utan att han är bekväm med den. Han kör liksom sitt race utan att bry sig ett shit om vad andra tycker. Det blir ju så bra!
Anders Rydell som skriver krönikor för Vecko Revyn. Det största skälet till att jag fortfarande läser den. Han tar upp saker som man inte ens visste att man gick och tänkte på. Och ger en alltid något givande. En kille med hans tankesätt trodde jag inte fanns innan jag började läsa hans krönikor.
Mikael Persbrandt behövs väl inte sägas så mycket om. Han är bara så spännande.. Helt klart med lite hjälp av hans roll som Gunvald Larsson. Vill liksom att de ska vara samma person. Och efter att han var med på Petters skiva tyckte jag att han hade en given plats här.
Petter föll jag för för länge sen. Hans röst är ju bara så hmm.. manlig eller nått ? Även om han inte är lika "bad" som förr med fru och barn i fjällen så är det ju bara att blunda och lyssna på hans röst.
Marcus Schenkenberg är bara allmänt snygg. Något attraktivt vill man ju alltid ha. Det är ju det man ser först.

Men som sagt.. drömma kan man ju få.. hi hi
Tillbaka till verkligheten nu.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Lotta

"Vi vill ju bli satta på plats, med glimten i ögat såklart"

Vadda glimt i ögat?:P Det är ju sa sant sa sant...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback