Kom inte på någon rubrik idag..

Jahapp! Jag har gaft den roligaste lördagen ever.. körkortsplugg hela natten. Känner mig föjävla duktig faktiskt! Stod emot Slepickas lockningar om några glas vin på brickan. Riktigt stolt över mig själv över att lyckats sitta inne såhär.. yees!
Imorrn blir det mer pest och pina.
Blir annat nästa helg. Ska ut med min plutt Sofie då.. Henne lyckas jag alltid ha roligt med.

Annapanna ringde för ett tag sen, hon som jag kan öppna mitt hjärta för.. Är trött på att alltid stänga mig inne nånstans. Jag testar mig själv och andra tills långt över gränsen. Alltid samma grej.. jämför och drar väldigt snabba slutsatser. suck..

"I think I'll get out of here

Where I can run, as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears.."

Godnatt och Kram
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback